Fare collection,Ticketing, Card validator
Sistema de prepago, Sistema de recaudo, Validador
vl
Odbavovací systémy, Fare collection systems, Sistema de prepago
 
Odbavovací systémy, Fare collection systems, Sistema de prepago  

Please install Adobe Flash Player.

 

Centrum podpory

 


Centrum podpory zákazníků

 

 

Tým kvalifikovaných odborníků je připraven řešit případné požadavky a tím zajistit každodenní bezproblémový chod systémů dodávaných společnosti Mikroelektronika. Naším primárním cílem je poskytovat zákazníkům kvalitní poprodejní péči, centralizovat a zpřehlednit řešení jednotlivých požadavků.

 

Poprodejní služby poskytované převážně na základě jednoznačného smluvního vztahu mezi společností Mikroelektronika a zákazníkem:

 

HelpDesk - komunikační portál v jehož rámci je zajištěn jednotný tok požadavků a hlášení.

HotLine - zpřístupnění telefonického hlášení neodkladných závažných problémů při provozu informačních systému typu havárie, závažná chyba apod.

Rozvoj software (maintenance) - v rámci této služby je pro stávající zákazníky zajištěn další rozvoj užívaného software tak, aby byl vždy schopen pracovat ve stále se měnícím HW a SW prostředí výpočetní techniky.

Profylaktické kontroly - předmětem jsou preventivní prohlídky stavu provozovaných systémů s důrazem na zjišťování potenciálních problémů.

Konzultace, poradenská a expertní činnost - poskytování činností a prací, k jejichž naplnění je potřeba využít dlouholetých zkušeností a znalostí oboru.

Školení - poskytování školení (i opakovaných) k produktům společnosti Mikroelektronika. ...

a další služby o které projeví zákazník zájem.





KLIENTSKÁ SEKCE

 


_cxy_0logo.jpg

 

Copyright © 2006 Mikroelektronika spol. s r.o., All rights reserved

[CNW:Counter]